søndag den 1. juli 2012

Byg Lyd #3

Jeg fik i dag repareret en 4 kanals mixer, der har været i stykker længe. Der skulle skiftes et dreje potentiometer, så det var ganske overkommeligt.

Et gammelt stykke legetøj der kan sige nogle forskellige tromme og klokke lyde blev der også rodet med.
Efter at jeg er begyndt at bruge Pure Data til at sequence min MSA-R 'MIDI til relæ' boks, er der mange ældre projekter der får nyt liv.

I dette tilfælde blev der først skrevet en masse noter for overhovedet at kunne finde rundt i dette ældre projekt. Da jeg havde fundet ud af hvor forbindelserne til tromme/klokkelydene var blev disse loddet til nogle små 2.5mm jack stik så man nemt kunne forbinde MSA-R'en med lydene.

Jeg blev dog aldrig helt færdig da jeg ikke lige havde det rette bor ved hånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar